Nenustokite sportuoti!!! 🏂🏋️‍♀️🤼‍♂️⛹️‍♀️🤺🤾‍♀️🏌️‍♀️🏇🧘‍♀️🏄‍♀️🏊‍♂️🚣‍♀️🚴‍♂️
Vokietijos neurodegeneracinių ligų centro 15 metų trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau nei 2000 tiriamųjų, pateikia naujų įrodymų, kad greitas vakščiojimas, bėgimas, važiavimas dviračiu ar bet kokia kita veikla, kurios metu širdies susitraukimų skaičius pakyla, yra naudingas ne tik Jūsų kūnui, bet ir lėtina smegenų pilkosios medžiagos mažėjimą bei pažintinių funkcijų lėtėjimą. 🤯🧠
Tyrimo metu taip pat gauti įrodymai, kad fizinis aktyvumas yra vertingas ne tik vidutiniame amžiuje, bet gali turėti teigiamos įtakos smegenų veiklai ir vėlesniais metais.

Pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijos:
Vidutiniu intensyvumu reiktų mankštintis ne mažiau kaip 150 min per savaitę, Labai svarbu pasirinkti sau priimtiniausią būdą – tinka greitas ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu, plaukimas, šokiai ar kt.

Leave a reply