fbpx
logo
  • Skambinkite | Call Us | Позвоните | Zadzwoń
    +370 615 33345
  • Atvykite | Visit Us | Заходите | Wchodź
    Trinapolio g. 3-1010, Vilnius

Latest News

    • 2022-01-21
    • 0
    Žalios lapinės daržovės būtinos raumenų jėgai

    Žalios lapinės daržovės būtinos raumenų jėgai

    Santrauka: Remiantis naujais tyrimais, kiekvieną dieną valgant tik vieną puodelį žalių lapinių daržovių gali sustiprėti raumenų funkcija. Tyrimas parodė, kad žmonės, kurie valgė daug nitratų turinčią dietą, daugiausia iš daržovių, turėjo žymiai geresnę apatinių galūnių raumenų funkciją. Remiantis naujais Edith Cowan universiteto (ECU) tyrimais, kiekvieną dieną suvalgant tik vieną puodelį žalių lapinių daržovių gali sustiprėti

    • 2022-01-21
    • 0
    Atsibundate kiekvieną naktį tuo pačiu metu?? Štai ką tai galėtų reikšti

    Atsibundate kiekvieną naktį tuo pačiu metu?? Štai ką tai galėtų reikšti

    Vienas iš patraukliausių ir tuo pačiu labai varginančių dalykų yra tai, kad kartais mūsų kūnai tiesiog keičiasi. Maistas, kurį valgėme šimtą kartų, staiga sutrikdo skrandį, šokoladas dabar mums kelia galvos skausmą arba vieną vakarą suprantame, kad nebegalime toleruoti kofeino maždaug po vidurdienio. Sveiki atvykę į gyvenimo vidurį. Oi, ir dar – daugiau nei viena taurė

    • 2021-12-29
    • 0
    10 geriausių maisto papildų ir vitaminų Jūsų odai

    10 geriausių maisto papildų ir vitaminų Jūsų odai

    Kiekvieną dieną prižiūrėdami savo odą, dauguma mūsų nepamirštame odą drėkinančio, maitinančio, stanginančio kremo ar serumo. Be jokių abejonių, jie tikrai palaiko mūsų odos grožį, tačiau tikras sveikos odos (net ir natūraliai senstančios) šaltinis slypi įvairiuose vitaminuose ir mikroelementuose, kuriuos gauname su maistu ar vartodami maisto papildus… GERIAUSI PAPILDAI MŪSŲ ODAI  1. Kolagenas Kolagenas yra labiausiai

    • 2021-05-13
    • 0
    3 esminės priežastys, kodėl mums skauda  kaklą, ir dažnai tai neturi nieko bendra su „bloga laikysena”!

    3 esminės priežastys, kodėl mums skauda kaklą, ir dažnai tai neturi nieko bendra su „bloga laikysena”!

    Jei kenčiate nuo kaklo skausmų – jūs ne vieni. Nugaros skausmai visame pasaulyje yra viena pagrindinių negalių, kuri dramatiškai išaugo per pastaruosius 25 metus. Nemažai kaklo skausmų praeina savaime per kelis mėnesius, tačiau beveik pusė patiriančiųjų kaklo skausmus turi nuolat pasikartojančią problemą. Labai dažnai „bloga laikysena“, specifiniai ar staigūs judesiai, sudėtingos darbo sąlygos yra kaltinamos

    • 2021-02-13
    • 0
    Šaldyti ar nešaldyti patyrus traumą?

    Šaldyti ar nešaldyti patyrus traumą?

    Ledas yra ypatingai karšta (tiksliau, reiktų vadinti šalta) sporto medicinos bei traumų reabilitacijos tema. Ir ne veltui, nes remiantis naujausiais tyrimais, traumų gydymo metodikos nuolat keičiasi. Todėl nė kiek nestebina kylanti painiava dėl to, ar ledas yra gera, ar bloga, ar nelabai padedanti priemonė patyrus traumą. Kai kas nors pasitempia ar pasuka kulkšnį, daugelis mūsų

    • 2020-12-29
    • 0
    Trys dalykai, ką moterys, sulaukusios 50-ies, turi pakeisti mityboje nedelsiant 

    Trys dalykai, ką moterys, sulaukusios 50-ies, turi pakeisti mityboje nedelsiant 

    Mūsų kūnas su metais keičiasi, todėl turi keistis ir mūsų mityba. Šie patarimai leis užtikrinti, kad Jūsų kūnas nepritrūks reikalingų maistinių medžiagų. Dešimtmečius trukusių tyrimų ir studijų rezultatai dabar leidžia moterims su kiekvienais metais išlikti energingoms ir sveikoms. Moterims, kurios sulaukė 50-is ir daugiau metų, patariama atkreipti ypatingą dėmesį į tris maistines medžiagas, kurios palengvins

  • Naujos galimybės gydyti celiulitą ir tobulinti kūno formas

    Naujos galimybės gydyti celiulitą ir tobulinti kūno formas

    Celiulitas (lipoatrofija) įvardinamas kaip disbalansas tarp lipogenezės (riebalų susidarymo ir kaupimosi) ir lipolizės (riebalų sunaudojimo). Šio proceso (riebalinių ląstelių hipertrofijos) rezultatas – struktūriniai poodinio riebalinio audinio pokyčiai. Tai ne tik estetikos problema, bet ir sveikatos, nes celiulitas byloja apie šlakų susikaupimą, apsunkintą ląstelių aprūpinimą maistingomis medžiagomis, deguonimi, per didelį limfos klampumą ir sąstingį, padidintą spaudimą

    • 2020-09-24
    • 0
    10 faktų, kurių nežinojote apie nugaros skausmus

    10 faktų, kurių nežinojote apie nugaros skausmus

    Beveik visi kažkada patyrėme nugaros skausmų. Tai dalis mūsų gyvenimo kaip nuliūsti ar pavargti po sunkios darbo dienos, ar tiesiog peršalti. Neretai ūmūs nugaros skausmai išgąsdina, tačiau dažnai jie praeina taip pat greitai, kaip ir atsirado. Jie nereikalauja specialisto apžiūros ar didesnio dėmesio. Kaip astma, migrena ar emocinė sveikata – vieną dieną pablogėjo, kitą dingo.

    • 2020-07-02
    • 0
    Profesionalų rekomendacijos

    Profesionalų rekomendacijos

    Motyvuoti ilgą laiką sėdimą darbą dirbančius žmones didinti fizinio aktyvumo laiką – per savaitę, skiriant ne mažiau kaip 150 minučių vidutinio intensyvumo aerobinei fizinei veiklai arba ne mažiau kaip 75 minutes didelio intensyvumo aerobinei fizinei veiklai. Siekiant išvengti nugaros skausmų, rekomenduojama periodiškai dienos metu ne rečiau nei kas 1 val. pakeisti kūno padėtį iš sėdimos

    • 2020-07-02
    • 0
    Kaklo ir viršutinės nugaros dalies skausmai

    Kaklo ir viršutinės nugaros dalies skausmai

    Šį kartą pakalbėkime apie kaklo ir viršutinės nugaros dalies skausmų paplitimą. Eurofund (Europos gyvenimo ir darbo sąlygų gerinimo fondas) įvardina dažniausias su darbo sąlygomis susijusias sveikatos problemas: ✔️ Nugaros skausmas (43%)! ✔️ Kaklo ir viršutinių galūnių skausmai (42%)! ✔️ Nerimas, nuovargis (40%)! Prieš 15 metų atlikto tyrimo rezultatai buvo ženkliai geresni – nugaros skausmais skundėsi