fbpx
logo
  • Skambinkite | Call Us | Позвоните | Zadzwoń
    +370 615 33345
  • Atvykite | Visit Us | Заходите | Wchodź
    Trinapolio g. 3-1010, Vilnius

Latest News

    • 2021-02-13
    • 0
    Šaldyti ar nešaldyti patyrus traumą?

    Šaldyti ar nešaldyti patyrus traumą?

    Ledas yra ypatingai karšta (tiksliau, reiktų vadinti šalta) sporto medicinos bei traumų reabilitacijos tema. Ir ne veltui, nes remiantis naujausiais tyrimais, traumų gydymo metodikos nuolat keičiasi. Todėl nė kiek nestebina kylanti painiava dėl to, ar ledas yra gera, ar bloga, ar nelabai padedanti priemonė patyrus traumą. Kai kas nors pasitempia ar pasuka kulkšnį, daugelis mūsų

    • 2020-12-29
    • 0
    Trys dalykai, ką moterys, sulaukusios 50-ies, turi pakeisti mityboje nedelsiant 

    Trys dalykai, ką moterys, sulaukusios 50-ies, turi pakeisti mityboje nedelsiant 

    Mūsų kūnas su metais keičiasi, todėl turi keistis ir mūsų mityba. Šie patarimai leis užtikrinti, kad Jūsų kūnas nepritrūks reikalingų maistinių medžiagų. Dešimtmečius trukusių tyrimų ir studijų rezultatai dabar leidžia moterims su kiekvienais metais išlikti energingoms ir sveikoms. Moterims, kurios sulaukė 50-is ir daugiau metų, patariama atkreipti ypatingą dėmesį į tris maistines medžiagas, kurios palengvins

    • 2020-11-18
    • 0
    Naujos galimybės gydyti celiulitą ir tobulinti kūno formas

    Naujos galimybės gydyti celiulitą ir tobulinti kūno formas

    Celiulitas (lipoatrofija) įvardinamas kaip disbalansas tarp lipogenezės (riebalų susidarymo ir kaupimosi) ir lipolizės (riebalų sunaudojimo). Šio proceso (riebalinių ląstelių hipertrofijos) rezultatas – struktūriniai poodinio riebalinio audinio pokyčiai. Tai ne tik estetikos problema, bet ir sveikatos, nes celiulitas byloja apie šlakų susikaupimą, apsunkintą ląstelių aprūpinimą maistingomis medžiagomis, deguonimi, per didelį limfos klampumą ir sąstingį, padidintą spaudimą

    • 2020-09-24
    • 0
    10 faktų, kurių nežinojote apie nugaros skausmus

    10 faktų, kurių nežinojote apie nugaros skausmus

    Beveik visi kažkada patyrėme nugaros skausmų. Tai dalis mūsų gyvenimo kaip nuliūsti ar pavargti po sunkios darbo dienos, ar tiesiog peršalti. Neretai ūmūs nugaros skausmai išgąsdina, tačiau dažnai jie praeina taip pat greitai, kaip ir atsirado. Jie nereikalauja specialisto apžiūros ar didesnio dėmesio. Kaip astma, migrena ar emocinė sveikata – vieną dieną pablogėjo, kitą dingo.

    • 2020-07-02
    • 0
    Profesionalų rekomendacijos

    Profesionalų rekomendacijos

    Motyvuoti ilgą laiką sėdimą darbą dirbančius žmones didinti fizinio aktyvumo laiką – per savaitę, skiriant ne mažiau kaip 150 minučių vidutinio intensyvumo aerobinei fizinei veiklai arba ne mažiau kaip 75 minutes didelio intensyvumo aerobinei fizinei veiklai. Siekiant išvengti nugaros skausmų, rekomenduojama periodiškai dienos metu ne rečiau nei kas 1 val. pakeisti kūno padėtį iš sėdimos

    • 2020-07-02
    • 0
    Kaklo ir viršutinės nugaros dalies skausmai

    Kaklo ir viršutinės nugaros dalies skausmai

    Šį kartą pakalbėkime apie kaklo ir viršutinės nugaros dalies skausmų paplitimą. Eurofund (Europos gyvenimo ir darbo sąlygų gerinimo fondas) įvardina dažniausias su darbo sąlygomis susijusias sveikatos problemas: ✔️ Nugaros skausmas (43%)! ✔️ Kaklo ir viršutinių galūnių skausmai (42%)! ✔️ Nerimas, nuovargis (40%)! Prieš 15 metų atlikto tyrimo rezultatai buvo ženkliai geresni – nugaros skausmais skundėsi

    • 2020-03-13
    • 0
    Kiaušiniai – reabilituoti!

    Kiaušiniai – reabilituoti!

    Vienas kiaušinis per dieną nedidina širdies ligų rizikos    Naujausi tyrimai, kurie abipendrino daugiau nei 170 tūkstančių asmenų iš 50 šalių tyrimus, nustatė, kad saikingas kiaušinių vartojimas nėra žalingas. Vidutiniškai vienas kiaušinis per dieną daugumai žmonių nedidina širdies ligų rizikos net jei asmenys yra sirgę ar serga širdies-kraujagyslių ligomis ar diabetu.* Taip pat nebuvo rasta

    • 2020-03-03
    • 0
    Kas svarbu imuniteto stiprinimui?

    Kas svarbu imuniteto stiprinimui?

    Ar žinote kas yra svarbu IMUNITETO STIPRINIMUI? Pilnavertė, subalansuota mityba! Žmogaus organizmui reikalingas ir baltymų, ir riebalų, ir angliavandenių suteikiantis maistas. Maisto papildus reikėtų vartoti tada, kai yra požymių, kad konkrečių medžiagų trūksta organizme ar reikalingų mineralų ir vitaminų pakankamai negaunate su maistu. Lėtinio streso valdymas! Ūmus stresas imuninei sistemai dažniausiai nėra kenksmingas, priešingai –

    • 2020-02-03
    • 0
    Ar gali nugaros skausmas darbe priklausyti nuo vadovo ir kolegų? 

    Ar gali nugaros skausmas darbe priklausyti nuo vadovo ir kolegų? 

    Naujausi tyrimai atskleidžia netikėtus rezultatus! DAUGIAU AUTONOMIJOS (SAVARANKIŠKUMO) DARBE MAŽINA APATINĖS NUGAROS DALIES SKAUSMŲ RIZIKĄ Pasaulyje dažniausiai patiriami chroniniai skausmai pasireiškia apatinėje nugaros dalyje. Dažniausiai jie yra sąlygoti fizinių veiksnių, kaip netaisyklinga laikysena ar per ilgas sėdėjimas. Tačiau, psichologų komanda iš TU Dresdeno universiteto, atlikusi meta analizę apibendrino daugiau nei 19000 tiriamųjų iš 18 skirtingų

    • 2020-01-15
    • 0
    Įpročiai, kuriuos turėtų išsiugdyti biuro darbuotojai

    Įpročiai, kuriuos turėtų išsiugdyti biuro darbuotojai

    Įpročiai, kuriuos turėtų išsiugdyti biuro darbuotojai Jei esate biuro darbuotojas, kuris didžiąją darbo dienos dalį sėdite prie stalo, Jūs esate linkę patirti nugaros apačios, pečių, kaklo ir alkūnės skausmus. Tai yra simptomai, kurie paprastai atsiranda laikui bėgant. Nemažai žmonių skausmą priims kaip natūralų su amžiumi ateinantį nepatogumą. Tačiau, ilgos sėdimo dabo valandos gali priversti Jus

Greita, efektyvu, neskausminga!SAUGU IR GREITA! Vos 5 min. ir skausmo lyg nebuvo.

Skausmo šalinimo procedūras lazeriu atliekame saugiai - bendra vizito trukmė trunka ne ilgiau 15 min., o pati procedūra 4-7 min.